SPAX när du vill köra på max!

Högklassiga coilover från Brittiska SPAX utvecklade genom decenium av racing på Silverstone. SPAX är Supersports premium kit. Supersport har ett omfattande tekniskt samarbete med Brittiska SPAX och erbjuder även deras produkter som håller hög kvalité och är avsedd för racing. SPAX är den ledande tillverkaren av sport suspension system i Storbritannien. Grundat 1952 av en Formula One Race Driver Alla SPAX produkter få en full garanti för 2 år. . SPAX coilovers Sport stötdämpare har förbättrade och förkortade spjäll, vilket ger mycket bättre hantering av fordonet. SPAX med har smalare och starkare fjädrar vilket gör att du kan ha större hjul. Alla SPAX RSX kit har Gasdämpare med krypton gas, vilket ger mindre bubblor i oljan som gör att egenskaper för hos dämparna förbättras. De erbjuder även dämpare med ställbar hådrhet. Väsentligt förbättrad kördynamik med full höghastighetstransport prestanda. SPAX RSX är den ultimata suspensionssystemet för kunder som ställer höga krav och vill kunna köra fullt ut.

• Motorer, bilar, motorcyklar

• bilstyling
  • bmw styling
  • coilover
  • fälgar
  • lättmetallfälgar
  • xenonlampor
  • xenon hid kit
  • väghållningskit
  • väghållning
  • styling till bilen
  • sportchassi
  • schmidt fälgar
  • risetrade
  • moosegarden

Marknadförs av Risetrade.se i Sverige.

www.risetrade.se

Risnäsvägen 22

83021 Tandsbyn

070-2377190