Renbjer & Magnusson medverkar på Copenhagen Spirits & Cocktails

Copenhagen Spirits & Cocktails är den ledande bar- och cocktailmässan i Skandinavien med en mängd internationella utställare och föredragshållare. Under dagarna två kommer det bjudas på en mängd av olika events som sker på mässan som tar plats på Moltkes Palæ, beläget nära Kongens Nytorv i centrala Köpenhamn. Dessutom kommer flera olika tillställningar att ske kopplat till mässan med fester och provningar runt om i staden. Renbjer & Magnusson kommer att medverka och visar upp den ekologiska vodkan Pure Green. Andra produkter som kommer att visas upp ur Renbjer & Magnussons sortiment är Pusser’s Navy Rum och Tequila Corralejo.

Biljetter till Copenhagen Spirits & Cocktails kan beställas via Tequila Spirit (bjorn@tequilaspirit.se) för 250 SEK som gäller för båda dagarna.

• Alkoholhaltiga drycker

• mässa
  • cocktail
  • sprit
  • tequila corralejo
  • pusser's navy rum
  • pusser's
  • copenhagen spirits & cocktails
  • köpenhamn
  • ekologisk vodka
  • pure green

Renbjer & Magnusson är importör och skandinavisk agent för ett flertal internationellt erkända spritvarumärken av högsta kvalitet. Vi jobbar aktivt med våra produkter genom barer och restauranger samt Systembolaget.

Björn Kjellberg

Presskontakt Produktchef Media-, Press- och Publika relationer +46(0)8-37 16 50