React Risk Advisory expanderar till Baltikum

Den 3 december blir SIA Seccredo en del av React Risk Advisory Group vilket gör att vi nu tillhandahåller tjänster inom underrättelse, risk, säkerhet och kris direkt från vårt eget kontor i Riga. Det lokala kontoret kommer dock att behålla sitt nuvarande namn tillsvidare.

- Detta är ett viktigt strategiskt steg för att öka vår förmåga att bistå våra klienter i hela Baltikum. Vi är glada över att utöka vår närvaro i öst och att vi nu kan erbjuda tjänster direkt från vårt lokala kontor. Expansionen är ett sätt för oss att möta den ökade efterfrågan från internationella bolag med verksamhet i Östeuropa och CIS-länderna. Vi vill också välkomna Marcis Pumpurs och hans team till gruppen, säger Robin Loft, VD React Risk Advisory.

- Vi har sedan flera år tillbaka arbetat med React Risk Advisory och dess ledning och vi ser fram emot att stärka detta förhållande ytterligare, tillägger Marcis Pumpurs, VD SIA Seccredo.

React Risk Advisory har nu kontor i Sverige, Polen, Lettland och i den Förenade Arabemiraten.

För mer information vänligen kontakta:

Robin Loft                             Marcis Pumpurs
VD                                         VD