Fredagar med guldkant - Rånäs Slott!

Fredagar med guldkant - Rånäs Slott!

Välkommen till Rånäs Slott i vinter. I början på året piffar vi upp tillvaron med lite extra guldkanter.

- Historikfredag 26 januari! Denna fredag får weekendgästerna en inblick i slottets rika historia genom en spännande rundtur ledd av självaste slottsfrun Maria Gustava. Upptäck de historiska hemligheterna och fördjupa dig i slottets fascinerande berättelser.

- G&T fredag 2 februari med Norrtälje bränneri! Vi gästas av bränneriet som är ett välrenommerat lokalt företag i Roslagen. Upptäck deras fantastiska sortiment och hör om deras resa som en utav Sveriges första småskaliga hantverksdestillerier.

Slottet prioriterar att erbjuda slottets gäster en oförglömlig upplevelse och strävar alltid efter att vara ledande inom gästfrihet och unika upplevelser. Gästerna får inte bara njuta av en plats med enastående skönhet, utan också uppleva det bästa av historia och lokala smaker.