Sprinkle rekryterar Denise Lopez som Main Ambassador

Sprinkle meddelar idag att bolaget har rekryterat Denise Lopez som Main Ambassador. Hon kommer att med sin gedigna erfarenhet, nätverk och branschkunnande få uppdraget att lyfta Sprinkle till nya höjder.

Sprinkle, som under sommaren kommer att listas på Frankfurt Stock Exchange, har skapat Sprinkle Fusion Model som med hjälp av Artificiell Intelligence likriktar dotterbolagens plattformar och anpassar så stora delar som möjligt av dem till Sprinkle´s fintech ekosystem, skapat för de som vill nå den globala investeringsmarknaden, digitalisera sin ekonomi och ta steget in i framtiden.

Influensers är idag en naturlig del av de flesta bolags kreativa marknadsföring och tillsammans med Sprinkle Fusion Model kommer Denise Lopez i sin roll som Main Ambassador att bygga upp ett drivande ambassadörsnätverk och verka för att målgruppsanpassa bolagets mediala profil för ett maximalt genomslag av bolaget affärsidé och kunderbjudande på marknaden.

- Distribution är en avgörande del av en framgångsrik marknadsstrategi. En stark kreativ idé kommer inte att göra något väsen av sig om man inte har en lika stark och kreativ distributionsstrategi och en genomtänkt plan för hur man ska sprida den via sociala och traditionella medier. I Sprinkle har vi redan skapat en mycket stark digital distributionsplattform som vi är mycket glada att nu ytterligare kunna förstärka genom rekryteringen av vår nya Main Ambassador, Denise Lopez, som vi hälsar varmt välkommen, säger Ian Cassiman, Sprinkle AB.

#sprinklefusionmodel

#deniselopez