Purspot och Worldline ingår ett innovativt partnerskap

Purspot och Worldline förstärker innovativt samarbete

Purspot förstärker nu samarbetet med det globala betalföretaget Worldline och ingår i ett innovativt partnerskap.
Tillsammans vill bolagen erbjuda nyskapande lösningar och ett brett utbud av produkter till sina gemensamma kunder.

Med Purspots SoftPOS betallösning och Worldlines inlösen, kommer kunderna bli erbjudna möjligheten att ta betalt via en vanlig mobil eller surfplatta. Detta är ett viktigt steg i att möta företagens behov av omnilösningar för att ta betalt av sina kunder.

Purspot är ett svenskt fintech-bolag som erbjuder smarta order- och betallösningar som digitaliserar fysisk handel. Purspot drivs av att erbjuda nytänkande och pålitliga lösningar som hjälper företag att driva sin verksamhet mer effektivt och att förbättra kundupplevelsen.

• ”Vi ser en stark efterfrågan på marknaden efter enkla kassalösningar, där handlaren kan ta betalt direkt i sin mobil och inte behöver ha en separat terminal. Vi är jätteglada att Purspot har valt Worldline som samarbetspartner för sitt unika erbjudande”, säger Jessica Mattjus, Head of Sweden

Worldline är världsledande inom säkra betalningar och tillförlitliga transaktioner. Med sina innovativa lösningar erbjuder Worldline snabba och smidiga betallösningar för butik och e-handel. Det fördjupade samarbetet innebär att företag som har behov av en smidig kassalösning i mobilen kan erbjudas Purspots mobilapp SoftPOS med Worldlines inlösenavtal

• ”I partnerskap med Worldline erbjuder Purspot inte bara ett brett utbud av betallösningar utan även snabba och effektiva betalflöden och en smidig onboarding-process. Vi sätter tillsammans kundens behov i fokus”, säger Hassan Yosef, VD på Purspot

För mer information