Sortimentnyhet på Proffsmagasinet!

Komplett planlaserpaket under 10 000 kr inklusive moms!

Nedo ECO 600H är ett komplett planlaserpaket med laser, mottagare, laddare och laddbara batterier som levereras i en hård plastväska. I paketet ingår även stativ och sticka!

Planlasern ECO 600H är en laser som används för horisontella applikationer, det vill säga att den är perfekt till utjämningsjobb så som betonggjutning, grävning eller murning. Nedo ECO 600H är en helautomatisk roterande laser som är väl fungerande både vid arbete inomhus som utomhus. Laserns röda färg sträcker sig upp till 400 meter i diameter och är självnivillerande horisontalt med en noggrannhet på ± 3mm på 30 meter.

Designen på lasern är i grå och orange hårdplast med ett handtag på höger sida för att förenkla uppsättning på stativet. Mottagaren som följer med är en Nedo Basic-mottagare som låter högt när laserns stråle träffar mitten.

Planlaserpaketet finns nu tillgängligt för beställning hos Proffsmagasinet.