Robin Einarsson, Emil Fransson & Lucas Bryggman Lumare.

Professionals Nord fortsätter storsatsa – öppnar kontor i Stockholm!

Professionals Nord arbetar med att skapa och bibehålla arbetstillfällen genom att leverera skräddarsydd kompetensförsörjning. Tidigare under våren 2021 har Professionals Nord etablerat sig på fyra nya orter i Sverige och har nu även öppnat kontor i Stockholm.

I samband med satsningen i Stockholm har Professionals Nord anställt tre nya medarbetare och kan stolt presentera Robin Einarsson som tillträder som VD, Lucas Bryggman Lumare som tillträder som Konsultchef samt Emil Fransson som går in i rollen som Kundansvarig. De har alla flerårig erfarenheten inom branschen med mycket stor framgång.

–  Vi alla är extremt redo att ta nästa steg och vara med och bygga upp Stockholmverksamheten från grunden tillsammans med Professionals Nord. Det är en otrolig trygghet att ha ett starkt moderbolag i ryggen, samtidigt som det kommer finnas oändligt med möjligheter att själv forma och utveckla verksamheten i Stockholmsregionen. – Robin Einarsson.

– Jag ser verkligen fram emot friheten själv kunna styra ramar och riktlinjer. Att ha möjlighet att vara att 100% lyhörd mot kunder och tillsammans med dem hitta lösningar utifrån deras specifika behov. – Emil Fransson.

En förutsättning för etableringen i Stockholm var att hitta rätt personer som ville vara med att driva och utveckla verksamheten.

– Vi har hittat tre helt otroliga personer som ska driva denna nya satsning. De har alla unik kompetens, stort driv och med hjärtat på rätt ställe. Jag ser så mycket fram emot att få mina förväntningar överträffade av detta grymma gäng! – Linnea Lindberg, Nationell VD Professionals Nord.

–  Jag kände direkt att jag kunde stå bakom Professionals Nords värderingar och tankesätt, där människan och gemenskap är i fokus. Jag motiveras även av att hitta innovativa lösningar och utmana tidigare arbetssätt i branschen, vilket jag kommer ha alla förutsättningar till i denna satsning. – Lucas Bryggman Lumare.

Robin, Lucas och Emil beskriver deras höga förväntningar på det kommande året.

– Jag ser sjukt mycket fram emot att få driva och växa med bolaget tillsammans med fantastiska människor. Vi planerar att tredubbla vår personalstyrka bara under det närmsta året. Vi kommer vara redo att satsa när vi hittar rätt personer som vill vara med på denna resa! – Robin Einarsson

Vill du vara med på denna satsning och bygga upp Stockholmskontoret tillsammans med detta härliga gäng? Hör av dig till Robin Einarsson på 072- 377 79 02 eller robin.einarsson@professionalsnord.se

Vi ger människor jobb och får företag att växa

Professionals Nord är ett av Sveriges snabbast växande bolag i branschen. Genom rekrytering, bemanning och Accelerated Learning ger vi människor möjlighet att nå sina karriärdrömmar och hjälper företag att utvecklas med rätt medarbetare och kompetens. Av erfarenhet vet vi att medarbetarna är den viktigaste resursen för alla verksamheter och vi jobbar därför med kvalitet och personlig matchning i alla våra rekryteringar. Vi drivs av att få möjligheten att hjälpa människor att utvecklas och nå sina drömmar – vi vill göra människor lyckliga varje dag!