Alfred Bregu - Butikschef, Göteborg

Alfred Bregu - Butikschef, Göteborg

Alfred Bregu har sedan en tid tillbaka arbetat som butikschef för Supplies Direct i Göteborg. Nu tar han över ansvaret för det nya butikskonceptet i Göteborg med Procurator och Supplies Direct under samma tak.

Alfred menar att kombinationen av Procurators expertis inom Kläder & Skydd med Supplies Directs expertkunskap inom Städ & Facility har stor potential.

Vad har du för roll och ansvarsområden på Procurator?

Som butiksansvarig på Supplies Direct i Göteborg är mitt primära ansvar att säkerställa att butiken fungerar smidigt och effektivt varje dag. Jag leder ett team där vi alla arbetar för att erbjuda de bästa städprodukterna och lösningarna till våra kunder.

Min roll innefattar även att hålla hög servicenivå, sköta lagerhantering och se till att vårt butiksteam är välutbildat och redo att möta kundernas behov.

Hur hamnade du här?

Jag började min resa på Supplies Direct part of Procurator mellan åren 2014 och 2018 där jag arbetade som både inne- och utesäljare. Efter det drev jag ett eget städbolag, ett framgångsrikt familjeföretag, och återvände sedan i maj 2022 till min nuvarande roll. Jag har arbetat inom städbranschen sedan 2009 och har över 15 års erfarenhet.

Det är stimulerande att kunna använda min kunskap för att hjälpa våra kunder och skapa skräddarsydda lösningar som möter deras behov.

Hur jobbar du och din avdelning med exempelvis hållbarhet och för att generellt driva Procurator framåt?

Vi lägger stor vikt vid hållbarhet, både i vårt sortiment och i vårt dagliga arbete. Genom att erbjuda högkvalitativa och skonsamt producerade produkter samt kontinuerligt utbilda vårt team i metod och ergonomi, vill vi bidra till en mer hållbar framtid.

Vi strävar kontinuerligt efter att förnya och förbättra våra processer för att kunna erbjuda optimala lösningar för våra kunder.

Vad är det bästa med att jobba på Procurator?

Det bästa med att arbeta på Procurator är känslan av att göra en skillnad och direkt påverka kundupplevelsen. Dessutom skapar den starka teamkänslan en positiv och stöttande arbetsmiljö.

Vad är dina förväntningar på butiken i Göteborg?

Jag har höga förväntningar på Göteborgsbutiken! Vi är redo att satsa stort i vår nybyggda och fräscha "hybrid-butik" med både Supplies Direct och Procurator, och ser fram emot att välkomna både befintliga och nya kunder. Vi vill etablera oss som en pålitlig partner för alla våra Göteborgskunder.