Pär Hagerström DI Akademi Prenumerationer Abonnemang

Pär Hagerström, Partner på PriceGain, är kursledare vid DI Akademi

Pär Hagerström, Partner på PriceGain, är kursledare för DI Akademis heldagsutbildning "Prenumeration som affärsmodell - så lyckas du". Nästa utbildningstillfälle är den 1 juni 2023 och du anmäler dig här.

Under DI Akademis utbildning får du lära dig hur du skapar en framgångsrik affärsmodell som bygger på prenumerationer. Målen med utbildningen är att du som deltagare ska:

• Öka kunskapen om prenumerationsbaserade affärsmodeller
  • Inspireras till att förbättra affärsresultatet i ditt bolag med hjälp av en vinnande prenumerationsbaserad affärsmodell
  • Få praktiska verktyg för att ta arbetet vidare i ditt bolag

Pär Hagerström har över tio års erfarenhet som konsult och har lett framgångsrika prisprojekt i många olika branscher. Han har en gedigen erfarenhet av prissättning av prenumerationer och har hjälpt flera företag inom området, vare sig det handlar om att vidareutveckla existerande abonnemang eller att helt byta affärsmodell och konvertera befintliga kunder till nya prenumerationserbjudanden.