Halsbandet Kim från By Coe symboliserar hästens styrka och mod.

Smycken inspirerade av hästar och ryttare!

Smyckesföretaget By Coe grundades 2021 med målet att erbjuda tidlösa, stilrena smycken som kan bäras av både kvinnor och män. Alla By Coes smycken är designade med inspiration av hästar och ryttare, en koppling som uppfattas direkt av hästälskaren men som inte alltid är så tydligt för vem som helst. Utöver örhängen, ringar, halsband och armband så hittar du även kläder och glasögonfodral i By Coes sortiment.

Här syns halsbandet Kim, ett mäktigt, stilrent och trendigt halsband som symboliserar hästens styrka och mod. Finns i två storlekar.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på detta och andra vackra produkter från By Coe. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder från våra leverantörer, klicka här för att komma till bildbanken!

Följ oss på Instagram @pretopiabildbank för mer inspiration!