Kastrull, gryta och traktörpanna med mattsvart, hamrad yta och detaljer i mässing från Vargen & Thor

Nu välkomnar vi Vargen & Thor till Pretopia!

Vargen & Thor grundades med visionen att erbjuda unika produkter som inte tidigare skådats i världens kök. Kreativa produkter skapade genom kloka materialval för lång hållbarhet. Sortimentet hos Vargen & Thor består bland annat av snygga kokkärl, knivar och bestick som alla tål tuffa tag och är byggda för att hålla.

Här syns ARVET 1, ett unikt komplett set från Vargen & Thor med mattsvart, hamrad yta och detaljer i mässing. Viggo (kastrull), Mio (gryta) och Modell X (traktörpanna).

Arbetar du på redaktion eller är frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Vargen & Thor samt våra övriga leverantörer inom hem, trädgård, mat & dryck. Klicka här för att komma till bildbanken!