Ullpläden Darling från Sofie Sjöström™ design finns i åtta härliga kulörer

Nu välkomnar vi Sofie Sjöström™ design till Pretopia!

Sofie Sjöström är sedan 25 år tillbaka en etablerad industridesigner som har utvecklat produkter, möbler och koncept för medelstora till stora företag och har under åren fått flera utmärkelser för sin design. 2009 startade hon sitt varumärke Sofie Sjöström™ och tog därmed kontroll över hela processen från designutveckling till försäljning av sitt sortiment som idag består av färg- och mönsterstarka tyger, mattor, inredningsdetaljer, konst och möbler.

På bilden syns den klassiska generösa ullpläden Darling. Pläden har ett enkelt och stilrent mönster med enfärgad kant, den är designad av Sofie Sjöström och vävd i Lettland av nyzeeländsk lammull. Perfekt att använda under svala sommarkvällar eller kalla vinterdagar. Pläden kan också användas som överkast. Finns i åtta kulörer.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du kostnadsfritt skapa ett konto på pretopia.se och få tillgång till högupplösta bilder från Sofie Sjöström™ design samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!