I attefallshuset Höder finns ett fullt utrustat kök och det stora fönsterpartiet erbjuder härligt ljusinsläpp

Nu välkomnar vi Panteon Hus till Pretopia!

Panteon Hus erbjuder inflyttningsklara attefallshus samt större fritidshus och villor med modern eller klassisk design. Panteon Hus samarbetar med kvalitetsmedvetna arkitekter som ritar och konstruerar hus med unik, tilltalande och funktionell design.

På bilden syns stora rummet i Höder från Panteon Hus, ett attefallshus i modern stil med pulpettak. I rummet som har ett stort, ljust fönsterparti finns plats för bäddsoffa samt ett fullt utrustat kök med extra garderober för förvaring. Attefallshuset rymmer även ett tillgänglighetsanpassat badrum med plats för tvättmaskin, dusch, toalett, handfat och förvaring. Sist men inte minst finns ett loft med fönster mot kortsidan. Höder finns i 25 samt 30 kvm.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Panteon Hus samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!