Silverbesticket Svensk är en tidlös serie som passar till både vardag och fest

Nu välkomnar vi Matsilver till Pretopia!

Eskilstuna Matsilver är ett familjeföretag som startades 1990. De levererar marknadens finaste silver- och nysilverbestick och kan på förfrågan även ta fram specialprodukter i silver. Matsilver är också de enda i Sverige som erbjuder bestick från Juveel, Europas största matsilvertillverkare.

Här syns silverbesticket Svensk, ett tidlöst vackert bestick med enkla och mjuka linjer som passar till både vardag och fest. Modellen togs fram under senare delen av 1700-talet och har levt kvar som en av de bäst säljande silverbesticksmodellerna. Silverbesticken är tillverkade i äkta silver 830 av välrenommerade Juveel OU grundat 1923.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Matsilver samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!