Badbomben Lakes erbjuder avkoppling till känslan av ett lummigt sjölandskap av frisk sibirisk gran och honungslen osmanthus

Nu välkomnar vi Lush till Pretopia!

Lush tillverkar effektiva produkter av färska ekologiska frukter och grönsaker, fina eteriska oljor och säkra syntetiska ingredienser. De utvecklar själva sina produkter och dofter, som tillverkas för hand med väldigt lite eller inga konserveringsmedel och förpackningar. Produkterna har dessutom uteslutande vegetariska ingredienser och de köper inte heller ingredienser från företag som utför tester på djur.

Nu har Lush lanserat en speciell badbombskollektion kallad Adventures in Bathing. Till den har de skapat sex olika badrum, där varje badrum är utsmyckat med detaljer och ledtrådar kring vad du kan förvänta dig av badbomben. I samarbete med fotografen Antosh Sergiew och scenografen Carolina Mizrahi designade Lush de olika äventyrliga rummen för att få ett nytt, fräscht perspektiv på det ödmjuka badrummet.

Här syns Lakes, en badbomb som erbjuder en perfekt tillflykt när du vill återställa ditt sinne och hitta fotfästet igen. Återvänd till naturen i ett lummigt sjölandskap av frisk sibirisk gran och honungslen osmanthus. Inspirerad av sjödistriktet i nordvästra England.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Lush samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!