Vackra stengodsformar till tapas och andra smårätter från Le Creuset

Nu välkomnar vi Le Creuset!

Le Creuset tillverkar produkter som i hög grad kan förgylla matlagningen och dukningen. Deras gjutjärnsgrytor har blivit en modern klassiker som förs vidare genom generationer och bara blir bättre med åren. Le Creuset har även så mycket mer att erbjuda i sitt sortiment, allt från formar och kastruller till fat, koppar och kannor. Förutom kvaliteten och det vackra hantverket så är det färgerna som får deras produkter att dra blickarna till sig. De har ett brett utbud av unika färger som passar alla inredningar, oavsett om det gäller djärva klara färger eller neutrala toner.

På bilden syns Tapastallrik stengods, perfekt för att servera traditionella tapas eller trendiga smårätter. Det är en stengodsform idealisk för alla typer av varma och kalla tapas, snacks, dippsåser och andra rätter i små portioner. Utöver att du får en elegant och användbar produkt så gör den också livet enklare då de kan användas i ugnen, mikrovågsugnen, frysen och diskmaskinen.

Besök oss på pretopia.se för att ladda ner bilder från Le Creuset!