Påslakanet Kodo från Kayori är slitstarkt och hygieniskt

Nu välkomnar vi Kayori till Pretopia!

Kayori grundades 2018 med principen att skapa hållbara och ansvarsfulla produkter. Kayori erbjuder ett brett utbud av sovrums- och badrumstextilier, dofter, kroppsvårdsprodukter och badrumstillbehör. Allt produceras och bearbetas enligt de strängaste miljöstandarderna, under säkra och humana omständigheter, från gården till fabriken och från butiken till ditt hem. Genom naturliga ingredienser väljer de att använda naturens kraft, med så få modifikationer som möjligt. Kayori ser det som en skyldighet att skydda planeten, inte som en affärsmodell.

Här syns Kayori - Kodo Påslakan, ett dubbelsidigt påslakan med en explosion av beige och sandtoner samt en baksida i mörk brun. Tillverkat av en unik Tencel/hampa-blandning som gör påslakanet otroligt starkt, snabbtorkande och fritt från lukter på grund av sin naturligt antibakteriella karaktär.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Kayori samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!