Med Idylliens textil- och rumsspray behövs inget sköljmedel för att få tvätten att dofta fräscht och gott!

Nu välkomnar vi Idyllien till Pretopia!

Idyllien är ett gotländskt välgörenhetsföretag dedikerat till att hjälpa familjer med svårt sjuka barn. Genom att välja deras produkter gör du inte bara en god sak för dig själv – utan även för andra. Idylliens produkter är inspirerade av livet de själva lever på Gotland och är tillverkade med tanke på både människan och naturen. I sortimentet finns bland annat dofter för hemmet och kroppen, mjuka och ekovänliga badtextilier samt vackra inredningsdetaljer.

Här syns Idylliens textil- och rumsspray Nytvättat Linne, som doftsätter textilier utan att det behövs sköljmedel. Det gör att du kan undvika onödigt mycket utsläpp i miljön och fortfarande få den härliga doften av nytvättat! Dessutom absorberar handdukarna vatten mycket bättre utan sköljmedel. Nytvättat linne är en lätt och ren doft med noter av vanilj och mysk som för tankarna till nytvättade lakan på torksträcket en varm sommardag.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Idyllien samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!