Doftljus från erik & ester finns i 10 olika färger med tillhörande doft

Nu välkomnar vi ester & erik till Pretopia!

ester & erik erbjuder eleganta ljus av bästa kvalitet producerade i Danmark. Varje ljus är en liten bit av gediget hantverk. En naturprodukt som är vacker att se på, skapad med omsorg och tillverkad av det renaste vaxet på marknaden. Ljusen testas ständigt för att säkerställa att de brinner optimalt, till nytta för både människor och miljö.

ester & eriks sortiment består av en mängd ljus i varierande storlek, höjd, färg och form. De har bland annat klassiska ljus, doftljus, ljusstakar och användbara tillbehör. Tillsammans bildar sortimentet en hel familj av ljus som passar varje årstid, tillfälle och smak.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från ester & erik samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!