Nu välkomnar vi ELSA och SAM till Pretopia!

Nu välkomnar vi ELSA och SAM till Pretopia!

ELSA och SAM är en butik med fokus på mångfald inom barnprodukter. Dagens utbud av produkter till barn är väldigt normativt, och det är lätt för barn att tro att de måste se ut på ett visst sätt för att kunna lyckas. Eftersom det finns alltför låg representation av mörkhyade personer bland barnprodukter så fokuserar webbutiken på just det.

På bilden syns Tomten Peggy i special edition med ELSA och SAM, med ljusbrun/olivfärgad hy och bruna ögon. Peggy kommer i hallonröd och ljusgrå klädsel. Prydnadsfiguren är 11 cm och skapar en mysig julkänsla.

Arbetar du på redaktion eller som frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos oss på Pretopia för att få tillgång till högupplösta bilder från ELSA och SAM samt våra andra leverantörer inom hus, hem och trädgård.