Knossos är en stabil och robust urna som passar mycket bra både ute och inne

Nu välkomnar vi Cadabra Design till Pretopia!

Cadabra Design grundades 2011 med idén att erbjuda finsmakaren känslan och den tidlösa skönheten från medelhavskulturen samt den allra bästa odlingsmiljön för växterna. Krukor, terrakottakrukor, stengodskärl och smidesmöbler av äkta vara för både utomhus- och inomhusmiljöer, baserat på passionerat hantverk och naturliga material som skänker värme och åldras vackert.

Här syns Stor Urna Knossos Antique, en perfekt urna för planteringar året om tack vare den höga frosttåligheten. Urnan finns i färgerna Antique och Fired Earth samt är handgjord i hårt bränt stengods. Gör sig bra ensam såväl som i grupp med andra stengodsurnor och olika terrakottakrukor.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Cadabra Design samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!