Handtag Luck är ett elegant handtag designat av tyska designduon kaschkasch

Nu välkomnar vi Beslag Design till Pretopia!

Beslag Design brinner för inredning och detaljer. Med en affärsidé att utveckla och marknadsföra ett innovativt och efterfrågat sortiment av beslag och inredningsdetaljer har de sedan starten 1972 vuxit stadigt och är idag branschledande inom områdena beslag- och interiörprodukter. Hos Beslag Design hittar du handtagen, beslagen, förvaringen, tillbehören och belysningen som lyfter inredningen och gör helheten komplett.

På bilden syns Handtag Luck som finns i två storlekar och tre olika utföranden. Designade av tyska designduon kaschkasch som inspirerats av geometriska former och designat ett modernt men ändå klassiskt handtag. Så elegant!

Hos pretopia.se kan du skapa ett kostnadsfritt konto för att få tillgång till högupplösta bilder från Beslag Design och våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård.