Fira är ett härligt uterum från Skånska Byggvaror som gör det möjligt att njuta av utemiljö oavsett säsong

Nu säger vi varmt välkommen till Skånska Byggvaror!

Skånska Byggvaror är ett företag som erbjuder det mesta inom hem och trädgård för att så många som möjligt ska kunna skapa sitt drömhem. I sortimentet finner man bland annat uterum, växthus, fönster, dörrar, belysning och förvaring. Skånska Byggvaror kapar alla mellanled och skapar produkter utifrån egna specifikationer för att säkra kvaliteten i sortimentet.

På bilden syns Fira, ett av Skånska Byggvarors mest sålda uterum som passar i många olika miljöer. Det fasadmonterade uterummet går att anpassas vad gäller design, storlek, färg och isoleringsförmåga. Något som kan göra det möjligt att njuta av ljusinsläpp, rymd och utemiljö oavsett säsong.

Besök oss på pretopia.se för att snabbt och enkelt skapa ett konto och ladda ner högupplösta bilder från Skånska Byggvaror!