Har du sett årets burkar från Finsmakeriet?

Har du sett årets burkar från Finsmakeriet?

Varje år kommer Finsmakeriets pepparkaksburkar i ny design. På årets pepparkaksburkar syns det fina William Morris mönstret Strawberry Thief och den härliga färgen Frosty Blue. Burkarna är perfekta att använda till både pepparkaksförvaring och dekoration i hemmet. Kommer att finnas i butik från vecka 40.

Finsmakeriet producerar pepparkakor med bra råvaror, utan palmolja och konserveringsmedel – nyligen handplockade från en ugnsvarm plåt av ett gäng glada bagare.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Finsmakeriet. Du som arbetar på redaktion eller är frilansare kan enkelt skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder inom kategorierna hem & trädgård, mat & dryck samt mode & skönhet. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!