Ett balkongset från Tiny Gardens är både praktiskt och dekorativt

Smarta odlingsbehållare från Tiny Gardens gör det enklare att odla hemma!

Hos Tiny Gardens finns ett smart balkongset som gör att du kan hänga den lilla miniträdgården direkt på fönsterrutan. Det sparar värdefullt utrymme på köksbänken och är dessutom dekorativt. Sommartid bör du välja ett fönster i öst- eller norrläge och på vintern bör odlingslådorna fästas på ett fönster i söder- eller västerläge.

Balkongsetet är förpackat i en presentförpackning som innehåller en groddbricka, en trähållare med genomskinlig sugkopp, en påse med ekologiska frön och en hampamatta. Allt som behövs för att komma igång med en härlig miniträdgård.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Tiny Gardens samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!