Smart designparaply från Sofie Sjöström

Smart designparaply från Sofie Sjöström

I det ostadiga vårvädret kan det vara tryggt att alltid ha med sig ett paraply. Hos Sofie Sjöström hittar du ett smart designparaply som gör mer än bara skyddar från regn. Paraplyet har praktiska funktioner som underlättar användandet samt en ovansida med snyggt konstmotiv så du inte behöver göra avkall på stilen under regniga dagar.

Ett smart paraply
Hos Sofie Sjöström hittar du inte bara klassiska paraplyer utan även en modell utrustad med C-hål handtag. Det gör att du kan trä handtaget om handleden och få händerna fria till annat samtidigt som du skyddar dig mot regnet. En annan smart funktion är att du fäller upp paraplyet vid stängning och inte ner, vilket gör att du slipper få vatten på dig. Sist men inte minst kan paraplyet stå av sig själv, något som är väldigt praktiskt när du är på tunnelbanan, bussen eller i andra trånga utrymmen och snabbt vill ha händerna fria.

Kvalitet och design
Sofie Sjöströms paraply klarar även av starka vindar tack vare sin konstruktion med dubbellager av tyg och högklassig metallskaft med glasfiberribbor. Det färgglada konstmotivet är inte bara snyggt, det gör dig dessutom extra synlig i trafiken.

Paraplyet har en diameter på 105 cm och höjd på 80 cm.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Sofie Sjöström. Du som arbetar på redaktion eller är frilansare kan enkelt skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder inom kategorierna hem & trädgård, mat & dryck samt mode & skönhet. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!