Skir Hotellvoile Lyx från Mimou.

Släpp in ljuset med lyxiga gardiner från Mimou

Skir Hotellvoile Lyx från Mimou är en hotellgardin som är 290 cm bred, vilket gör att den både passar i vanliga fönster och i stora fönsterpartier. Den tunna gardinen är vävd i lite grövre trådar som gör att ljuset silas samtidigt som den har ett vackert fall. Den är sydd med veckband och kan matchas med Mimous mörkläggande hotellgardin, för att skapa en lyxig hotellkänsla i sovrummet. Tyget är Oeko-Tex® Standard 100 certifierat, vilket är en garanti för att det inte innehåller hälsovådliga ämnen.

För Mimou är det självklart att alla produkter är både vackra och tillverkade på rätt sätt. De vill bevara traditioner och hantverkskunskap och lägger mycket tid och energi på att hitta rätt människor och rätt material att applicera deras moderna design på.

Besök oss på pretopia.se för att se mer av deras produkter och ladda ner högupplösta pressbilder!