Portabel handsteamer med hög prestanda och extra stor vattentank från SteamOne.

Klädvård för en hållbar garderob!

Förutom att det är klokt att göra medvetna val när du handlar nya plagg och textilier så är det också väldigt viktigt att vårda dem väl för att de ska hålla så länge som möjligt. Till exempel är det bra att använda en streamer för att fräscha upp kläderna istället för att tvätta dem om det inte är nödvändigt.

SteamOne, LauraStar och Fairnet är tre företag som ständigt arbetar för att erbjuda högkvalitativa och effektiva produkter inom klädvård. Hos Pretopia hittar du högupplösta bilder från dessa företag och som redaktionsanställd eller frilansare kan du enkelt skapa ett kostnadsfritt konto. Klicka här för att komma till bildbanken.

LauraStar

2 i 1 ångstationen och steamern från LauraStar som används till att stryka med professionellt ångtryck på bräda eller för att steama hängande plagg.

Fairnet

Den extra breda strykbrädan med ställbara fötter från Fairnet har en brandsäker del där du kan ställa av strykjärnet utan att det bränner tyget.