Poolia IT fortsätter att växa!

Vi välkomnar Tobias Munoz, personalvetare med erfarenhet av headhunting och rekrytering, som ny rekryteringskonsult på Poolia IT.

- Det känns väldigt spännande och roligt att få träda in i rollen som rekryteringskonsult på Poolia IT. Jag har lång erfarenhet från försäljning och även från arbete med headhunting och rekrytering av IT-personal. Som personalvetare är det en av mina stora passioner att arbeta med människor och jag upplever att Poolia är helt rätt plats för mig, säger Tobias Munoz

- Vi är mycket glada över att ha rekryterat Tobias. Med sin mycket relevanta bakgrund kommer han att kunna möta våra kunders behov av hjälp med att hitta och bedöma kvalificerad IT-kompetens, säger Sandra Kristiansson affärsområdeschef Poolia IT.

Vi hälsar Tobias varmt välkommen till Poolia!

• akademiker
  • tjänstemän
  • rekryteringsföretag
  • rekrytering
  • karriär
  • bemanningsbranschen

Robert Gadomski är ny konsultchef till Poolia IT

Poolia IT förstärker med en ny konsultchef. Robert Gadomski har en gedigen bakgrund inom försäljning och har under de senaste fem åren arbetat som säljande konsultchef inom IT.