Maison Louis Jadot och Jacques Lardière på PM & Vänner Hotel

PM & Vänner Hotel forsätter att bjuda in stora personligheter från vinets värld till Småland. Den 28 november är det dags för Jacques Lardière, före detta vinmakare på Louis Jadot, tillika legend i Bourgogne att besöka restaurangen. Middagen arrangeras i samarbete med importfirman VinUnic och ansvarig på PM & Vänner är Rubén Sanz Ramiro, Head Sommelier.

- Jag glad och stolt att vi får möjligheten att tillsammans med VinUnic välkomna en levande legend inom vinets värld till PM & Vänner. Jag har en enorm respekt för Jacques Lardière, det ska bli ett sant nöje att arbeta med honom och vinerna från Louis Jadot. Det kommer med all säkerhet bli en minnesvärd kväll för alla vinfantaster säger Rubén.

Liksom vid tidigare vinmiddagar kommer PM & Vänners köksteam att komponera en speciell meny för att på bästa möjliga vis matcha de viner som serveras.

Mer information om bokning, paket med boende och övriga frågor kommer att finnas på www.pmhotel.se inom kort.

För information kontakta Martin Rognefall, projektledare PM & Vänner.