Gemenskap och erfarenhetsutbyte på senaste seniorklubbsträffen som hölls på Pensionatet.

Seniorklubben på PiteEnergi samlades på Pensionatet

På PiteEnergi är våra medarbetare alltid en del av vår gemenskap – även efter pensionen. Vår seniorklubb spelar en viktig roll i att kunna fortsätta hålla kontakten, det är en ömsesidig relation där vi alla vinner, våra pensionerade kollegor känner sig uppskattade och vi får tillgång till deras ovärderliga insikter.

Nyligen samlades vår seniorklubb för en trevlig kväll på Pensionatet, där gemenskap och god mat stod i fokus. Vår VD, Jörgen Andersson-Strand, var också på plats och delade med sig av de senaste trenderna inom energibranschen samt de spännande utmaningar och möjligheter som väntar oss. Han betonade särskilt den pågående omställningen mot hållbara energilösningar.

– Det är alltid inspirerande att träffa våra pensionerade kollegor och få ta del av deras erfarenheter och perspektiv. Deras bidrag har varit en stor del av PiteEnergis framgångar och det är viktigt för oss att de känner sig fortsatt delaktiga i vår gemenskap och framtid, sade Jörgen Andersson-Strand under kvällen.

Seniorklubben har blivit en uppskattad tradition på PiteEnergi och vi ser fram emot att fortsätta bygga denna värdefulla gemenskap under många år framöver.