Det här gänget planerar för stort Barnkalas i Södra hamn den 15 juni. Superelektra (Annica), Camilla, Monica och Lina.

PiteEnergi planerar för stort Barnkalas för Piteborna

På lördag den 15 juni bjuder PiteEnergi alla Pitebor på stort barnkalas i Södra hamn, med aktiviteter för hela familjen. Både stora och små är välkomna till familjefest!

Det kommer att bjudas på en dag fylld med familjevänliga aktiviteter. Hopp och studs i luftlandet, ponnyridning, barnen får möjlighet att kolla in brandbilen, sopbilen eller sjöräddningens räddningsbåt, testa tipsrundan med Superelektra, och njuta av en spännande cheerleadinguppvisning med Cheer Unity. Man kommer också att kunna delta i naturbingo och lära sig mer om naturen tillsammans med Skogsmulle.

Förutom saft och kakor bjuds det på popcorn och sockervadd, och vill man så finns det parisare att köpa om hungern slår till.

– Det här är dagen då vi verkligen vill visa vad PiteEnergi handlar om – att ge tillbaka till samhället och skapa glädjerika upplevelser för alla åldrar. Vi hoppas att varje aktivitet inte bara underhåller utan också inspirerar till en aktiv fritid, säger Camilla Söderqvist, aktivitetsansvarig och kalasgeneral.

Varmt välkomna lördagen den 15 juni, kl. 11-14 i Södra hamn!
Vid dåligt väder finns uppdaterad information på vår hemsida.