Har du en fråga? Ställ den i vårt nya kundforum!

Har du en fråga? Ställ den i vårt nya kundforum!

Varje dag svarar vi på en mängd olika frågor från våra kunder. Många gånger är det samma återkommande frågor vi svarar på. Därför har vi nu samlat ihop de vanligaste frågorna och svaren i vårt kundforum.

Kundforumet är tillgängligt dygnet runt och det fylls hela tiden på med nya frågor och svar för att ständigt vara aktuellt. Det är enkelt att söka och du får förslag på frågor och svar som redan publicerats. Kunderna kan också ställa egna frågor i kundforumet som vi svarar på löpande, under kontorstid.

Förhoppningen är att det nya forumet både ska fungera som ett bra komplement till befintliga kundingångar och som ett steg på vägen mot ett ännu bättre kundbemötande.

Till PiteEnergis kundforum.