NSG Group vil udstille på Integrated Systems Europe 2017 showet i Amsterdam

NSG Group vil udstille på Integrated Systems Europe 2017 showet i Amsterdam

NSG Group vil udstille et udvalg af højtydende glasprodukter på Integrated Systems Europe Showet i Amsterdam, Holland, den 7. februar 2017. Integrated Systems Europe er den mest velbesøgte messe i verden dedikeret til professionel AV og elektroniske integrerede systemer.

Vi tilbyder et bredt sortiment af højtydende glasprodukter, der er velegnet til brug til meget simple og til mere komplekse digitale skilte og skærme. Disse producenter af digitale skilte og skærme er på udkik efter glasprodukter og bearbejdningsmuligheder, der vil gøre det muligt for slutproduktet at opfylde de nødvendige specifikationer for den endelige anvendelse. NSG Group kan tilbyde et færdigt produkt klar til slutkundens anvendelse, produceret på ét af vores mange produktionsanlæg.

Vi besluttede at deltage i ISE-udstillingen igen for at dele vores ekspertise, og for at fremvise de mange vellykkede anvendelser af vores produkter i disse sektorer.

Vores omfattende produktsortiment inkluderer et ultratyndt glas med en tykkelse på under 1 mm (NSG UFF™ og NSG glanova™), ledende glas med TCO belægninger (NSG TEC™), ledende og ikke-ledende spejlprodukter (Pilkington MirroView™) samt anti-refleks glasprodukter til berøringsskærme (Pilkington Optiwhite™). NSG Group tilbyder også en række andre glasprodukter med ekstra funktioner, såsom sikkerhed og sikring, solafskærmning, energiglas, selvrengørende og meget mere.

NSG Group-teamet på ISE 2017 ser frem til at møde alle vores kunder og besøgende, der vil vide mere om, hvordan Pilkingtons glasløsninger kan hjælpe dem.

Besøg os på NSG Group, stand nummer 8-K390.

For flere oplysninger: http://www.pilkington.com/en/digitalsignage

Vi er en af verdens største producenter af plan- og sikkerhedsglas til bygge- og bilindustrien. Virksomheden blev grundlagt i England i 1826 og indgår fra juni 2006 i NSG Group hjemmehørende i Japan.

Det var Sir Alastair Pilkington som i halvtredserne opfandt og udviklede floatglasprocessen, som revolutionerede fremstillingen af planglas og forbedrede produktkvaliteten meget betydeligt.

Efter indtrædelsen i NSG Group er vi verdens største producent af plan- og sikkerhedsglas til bygge- og bilindustrien med 48 hel- eller delejede floatglasværker. Virksomheden er repræsenteret i over 105 lande og har produktion i 30 af dem. Gruppen omsætter for ca EUR 4,3 milliarder og har ca 27 000 ansatte.

NSG Group investerer mange millioner kroner i forskning, udvikling og kvalitetssikring for fortsat at kunne lede udviklingen af planglasprodukter. I byggeindustrien fokuserer vi på at udvikle og forædle produkter som gør vor tilværelse mere komfortabel og sikker, og bidrager til en bedre totaløkonomi. De seneste innovationer handler om glas til solfangere og solceller.