NSG Group stiller ut på Glasstec 2016, Düsseldorf

NSG Group stiller ut på Glasstec 2016, Düsseldorf

NSG Group stiller ut på Glasstec 2016, Düsseldorf NSG Group, som produserer og bearbeider bygningsglass av varemerket Pilkington, kommer til å vise sine siste nyheter på verdens største messe for glassindustrien; Glasstec 2016 i Dusseldorf som går av stabelen den 20. – 23. september 2016.

Besøkende (Hall 10, D34) kommer å få se det siste innen produktutvikling og innovative løsninger som passer til dagens byggprosjekter, uavhengig av utfordringer og budsjett.

Utstillingens hovedattraksjon kommer til å bli en isolerrute med integrerte solceller (BIPV, Building Integrated Photovoltaics) som innebærer at bygg kan generere egen energi som et miljøvennlig alternativ til tradisjonelle energikilder. Vi kommer også til å vise et nytt glass som kan skifte fra opakt til transparent på et øyeblikk, noe som er en ideell løsning for å beskytte vår integritet.

NSG Group kommer også å presentere nye speilprodukter tilpasset for bruk foran digitale skjermer samt et nyutviklet krombasert speil som er motstandsdyktig mot korrosjon og fuktighet. Pilkington MirroView™ og Pilkington MirroView™ 50/50 har høyreflekterende speilbelegning og er optimale for displayer og videoskjermer når de er avslått. Når skjermene slås på, vises bildene gjennom glasset. Pilkington Mirropane™ Chrome er et allsidig og herdbart speil som kan anvendes til en rekke ulike formål; innendørs som dekorativt bruk i badeværelse, hotellresepsjoner, gymhaller og som fasadekledning utendørs. Glasset kan også brukes i tekniske innretninger som i kommersielle kjøleanlegg og belysning etc.

Dessuten kommer vi å vise Pilkington OptiView™; et nytt antirefleksglass med mange fordeler som høyt lysinnslipp, lav refleksjon og blokkering av UV-stråler. Glasset passer både i tradisjonelle og nye anvendelser der klar sikt og nøytral farge er vesentlig, eksempelvis i monter, skilt, utstillingsvindu, sportsarena eller for digitale skjermer utendørs.

Besøkende kommer også til å få høre om vårt omfattende produktsortiment i en onlinebasert produktkatalog: Global Product Directory.

Teamet fra NSG Group på Glasstec ser frem til å treffe alle kunder og besøkende som vil vite mer om hvilke glassløsninger fra Pilkington som kan passe for neste prosjekt.

Besøk oss i NSG Groups stand #10-D34.

For mer informasjon: www.pilkington.no