Picsmart shopper (Vänster), Mats Liedholm (upp till höger), Max Alfthan (ner till höger)

Två nya styrelsemedlemmar till Picsmart

Vid årsskiftet trädde Max Alfthan och Mats Liedholm in i Picsmart som nya styrelsemedlemmar. Både Max och Mats har solid erfarenhet inom byggande av varumärken, kommunikation och organisationer.

Vi är väldigt glada att stärka upp vår redan kompetenta styrelse. Max och Mats kommer bidra med en gedigen erfarenhet från arbete med varumärken som ICA, Fiskars, Kone och Spendrups. Picsmart är ett bolag som växer kraftigt och att då ha en aktivt arbetande styrelse med erfarenhet som tillsammans täcker alla våra viktiga områden är ovärderligt” - Christopher Heybroek, VD.

Max Alfthan, VD på Finnforel med tidigare erfarenhet som:

• Vice VD och Senior Rådgivare inom marknadsföring & kommunikation på KONE
  • Strategichef på Fiskars

Mats Liedholm, VD på Fazer Sverige med tidigare bred kompetens från:

• DLF Service och Cancerfonden som styrelseledamot.
  • SVP marketing på ICA
  • VD på Valora Trade
  • Marketing Director på Spendrups Bryggeri AB.

I styrelsen ingår sedan tidigare:

- Christopher Heybroek (VD och grundare)
- Fredrik von Limburg Stirum
- Carl-Viggo Östlund