Fira World Chocolate Day tillsammans med Minttu Chocolate Bar

Fira World Chocolate Day tillsammans med Minttu Chocolate Bar

I tid för World Chocolate Day lanseras ny smak Minttu Chocolate Bar i begränsad upplaga, – en dryck skapad speciellt för alla choklad- och Minttuälskare. Den unika likören är fylld med smak av rik choklad, mint, nougat och lönnsirap.

- Likören är sommarens glada överraskning för den som njuter av choklad och Minttu såväl på sommaren som vintern. Drycken kan till exempel avnjutas som en kyld shot eller som en perfekt avec till favoritdesserten, säger Lisa Seifert, varumärkesansvarig för Minttu.

Endast 500 flaskor av denna exklusiva produkt kommer att vara tillgänglig på Systembolagets beställningssortiment från 1 juli. Minttu Chocolate Bar inte bara en glädje för smaklökarna utan även för miljön: produkten är vegansk och producerad i Minttus koldioxidneutrala fabrik i Åbo i Finland.

Minttu Chocolate Bar

• Systembolaget artikelnummer: 8592602