Perfect Place sponsrar Malmö Näringslivsgala

Malmö Näringslivsgala anordnas den 27 februari för tionde året i rad och fortsätter att skapa en naturlig mötesplats för stadens företag och företagare. Perfect Place vill påverka Malmös framtid och är därför med som stolta sponsorer.

För oss är samarbetet ett av många steg vi tar för att möta nya människor. Vi vill engagera, inspirera och finna nya vägar för att göra våra kunder nöjda. Enkelt motiverat vill vi ligga i framkant bland Malmös företag och anser att sponsorskapet av näringslivsgalan är en viktig del av detta arbete. Vår erfarenhet, kunskap och kundskap gör att man kan lita på oss.
Varje möte är en fantastisk chans att få uppleva nya möjligheter och Malmö Näringslivsgala är fyllt av möten. Vi ger alla chansen att uppleva med oss, nu och i framtiden.
Gör det du älskar och kunderna kommer älska det du gör. Det gör vi.

Malmö Näringslivsgala är en halvdag med föreläsningar på Swedbank Stadion och en helkväll med stjärnspäckad show på Malmö Opera och anordnas av Malmö Stad, Swedbank, Företagarna samt Svenskt Näringsliv.

Intresserad av mer information om Perfect Place? http://www.perfectgroup.se
Eller mer information om Malmö Näringslivsgala? http://www.malmonaringslivsgala.se

Anders Östling, verksamhetsansvarig Perfect Group, tfn: 0704-71 61 61, anders.ostling@perfectgroup.se

Perfect Place är en del av Perfect Group.