Perfect Group växer och välkomnar Johan Dracke

Hela Perfect Group expanderar och senaste tillskottet är Johan Dracke. Johan har en gedigen bakgrund inom projektledning och kommer framförallt att arbeta inom Perfect Place AB, men även representera de andra delarna av Perfect Group AB.

Johan har närt sitt intresse för färg och form som egenföretagare inom inredningskonsultationer sedan 1987. Bland hans tidigare uppdragsgivare finns bland annat TV3 och JC Decaux, där han inrett deras nya kontor samt BMW Sverige AB som han har hjälpt med inredning av kontor och utställningsyta i en ny fastighet. Han har också jobbat som projektledare för en arkitektbyrå och som affärsområdesansvarig på IKEA för deras då nya satsning ”IKEA på jobbet” (senare ”IKEA Work”).

Johan rör sig fritt mellan den kreativa processen och projektstyrning och kommer bli en stor tillgång för alla delar av den snabbt växande Perfect Group. Han kommer att ha sin bas på huvudkontoret i Malmö men kommer även regelbundet arbeta med uppdrag utifrån kontoret i Stockholm.

Johan klev in i gruppen den 15 augusti 2011.

Eller mer information om systerbolaget Perfect Design? http://www.perfectdesign.se

Anders Östling, VD, Perfect Group, tfn: 0704-71 61 61, anders.ostling@perfectplace.se