Perfect Group Stockholm anställer Linda Gavander Mattinson

Perfect Group i Stockholm fortsätter ta stora kliv framåt och förstärker personalstyrkan på inredarsidan med Linda Gavander Mattinson.

Linda har en bakgrund inom textil och design och kommer senast från Dell design där hon jobbade som säljande inredare. Linda har lång erfarenhet av att inreda kontor och offentlig miljö och har bland annat även jobbat på Kinnarps och SENAB Stockholm.

Inom Perfect Group kommer Linda att främst arbeta med konceptutveckling, inredning och design för Perfect Place och de kunder som arbetar med kontoret som bas för sin verksamhet.

”Jag ser Linda som en strategisk rekrytering till Perfect Group Stockholm. Hennes bakgrund och erfarenhet från branschen ger oss möjlighet att lyfta konceptutveckling och design för våra kunder på arbetsplatssidan till nästa nivå. Detta inte minst också med tanke på de krav som nya aktivitetsbaserade arbetssätt hos våra kunder ställer på kontorets layout och inredning” säger Karin Ståhl, VD Perfect Group Stockholm.

Linda tillträdde sin tjänst den 22 maj 2012.

Eller mer information om Perfect Group? http://www.perfectgroup.se

Karin Ståhl, VD, Perfect Group Stockholm, tfn: 0706-21 31 50, karin.stahl@perfectgroup.se
Sabina Husberg Götlind, Presskontakt, tfn: 0704-57 63 36, sabina.husberg.gotlind@perfectdesign.se