Johan Glans - Nya datum och extraföreställningar i Kristianstad, Ronneby och Lidköping + fler biljetter släppta i Vadstena!

Fler extraföreställningar med Johan Glans i Kristianstad, Ronneby och Lidköping!

En av våra mest folkkära komiker ger sig sommaren 2023 ut på en riksomfattande turné. När biljetterna släpptes för en dryg vecka sedan sålde flera städer slut på bara någon timme. Extraföreställningar adderades i ett flertal städer och nu står det klart att ytterligare shower adderas till turnén i Ronneby, Kristianstad och Lidköping. Samtidigt släpps fler biljetter upp till showen i Vadstena!

Paraply är arrangör för showen i sex städer. Uppdaterad turnéplan för dessa sex städer är som följer:

4/7 - Ronneby, Brunnsparken 20.00 - EXTRAFÖRESTÄLLNING - BILJETTER UTE NU!
5/7 - Ronneby, Brunnsparken 20.00 - SLUTSÅLD
14/7 - Visby, Paviljongsplan 20.00
21/7 - Ystad, Sandskogens Idrottsplats 15.00 - EXTRAFÖRESTÄLLNING - SLUTSÅLD
21/7 - Ystad, Sandskogens Idrottsplats 20.00 - SLUTSÅLD
28/7 - Lidköping, Stadsträdgården 15.00 - EXTRAFÖRESTÄLLNING - BILJETTER UTE NU!
28/7 - Lidköping, Stadsträdgården 20.00 - SLUTSÅLD
29/7 - Kristianstad, Tivoliparken 15.00 - EXTRAFÖRESTÄLLNING - SLUTSÅLD
29/7 - Kristianstad, Tivoliparken 20.00 - SLUTSÅLD
30/7 - Kristianstad, Tivoliparken 20.00 - EXTRAFÖRESTÄLLNING - BILJETTER UTE NU!
9/8 - Vadstena, Vadstena Slott 20.00 - FLER BILJETTER UTE NU!

Biljetter ute NU via paraplyproduktion.se/biljetter och johanglans.se

Paraply har kontor och studios i fem städer runtom i Sverige – Karlskrona, Kalmar, Malmö, Stockholm och numera Växjö. Teamet består i dagsläget av 18 personer med erfarenhet inom bland annat affärsutveckling, strategi, organisationsutveckling, företagskultur, digitalisering, employer branding, event, Art Direction, film, foto, konsert/festival, motion design/animation, copy, webb, destinationsutveckling och projektledning.