Oxceeds nya gränssnitt finns nu möjlighet att välja "dark mode" för användare som föredrar att arbeta med mörk bakgrund. Detta och mycket mer har gjort Oxceed ännu enklare, tydligare och smartare.

Oxceed har fått en ny look – Enklare, tydligare, smartare

I linje med vår målsättning att erbjuda ett verktyg som alltid ligger i framkant lanserar vi idag ett uppdaterat gränssnitt. En rad visuella förbättringar gör att du som användare kan arbeta effektivt och fatta välgrundade beslut. Men det du ser idag är bara toppen av isberget och ger en försmak av Oxceeds fortsatta utveckling.

Mycket har hänt inom tech under inledningen av 2023. Samtidigt som AI har gjort sitt intåg i mångas vardag på riktigt så höjs förväntningarna på prestanda, funktionalitet och användarvänlighet varje dag. På Oxceed arbetar vi varje dag med målet att utveckla ett modernt verktyg som hjälper företag att fatta bättre beslut och uppnå sin fulla potential. Det nya gränssnittet har inte bara en modernare look utan innebär också att Oxceed blivit enklare, tydligare och smartare.

Här är några av de saker som har förbättrats i det nya gränssnittet:

• Modernare design med rundare former och skuggningar som ger en mer stilren look.
  • Grafer och diagram har fått en ny färgsättning och design med skarpare kontraster, graderingar och skuggningar för att förbättra deras visuella effekt och läsbarhet.
  • Möjlighet att välja "dark mode" för användare som föredrar att arbeta med mörk bakgrund.
  • En ny font som ger förbättrad läsbarhet och visuell effekt.
  • Viktiga siffror visas i större textstorlek för att framhäva deras betydelse.
  • Elementen i listor, menyer och tidsperiodsval har designats för att ge en snyggare och mer enhetlig utformning.
  • Gränssnittet är också ergonomiskt utformat med korrekta kontraster och är tillgänglighetsanpassat för synskadade och personer med defekt färgseende.

– På Oxceed är vi alltid engagerade i att förbättra användarupplevelsen för våra kunder. Nu tar vi ytterligare ett steg i denna uppgradering av vårt gränssnitt som kommer att göra det ännu enklare och mer intuitivt att använda vår tjänst. Vi är övertygade om att denna förbättring kommer att göra en verklig skillnad för våra kunder och vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service till vår växande användarbas, säger Carl Frostgård, produktchef på Oxceed.