Orsa Grönklitt på Större Möten & Event: Vi erbjuder naturnära konferenser

Orsa Grönklitt på Större Möten & Event: Vi erbjuder naturnära konferenser

Idag den 7 november 2023, är vårt konferensteam på plats på Större Möten & Event, som äger rum på Scandic Downtown Camper i Stockholm. Det är en spännande och inspirerande mötesplats för branschfolk som är engagerade i möten och evenemang. Orsa Grönklitt har varit en återkommande deltagare på denna mässa i flera år, och är glada över förmånen att möta besökare och lyfta fram möjligheterna att hålla konferenser och möten i vår naturnära och inspirerande miljö.

Konferensansvariga Cecilia Difs delar med sig av sin entusiasm för mässan:

"Vi ser alltid fram emot att delta i Större Möten & Event. Det är en fantastisk plattform för oss att nå ut till företag och organisationer som letar efter en unik destination för sina möten och konferenser. Vi har märkt att vårt deltagande på mässan genererar många förfrågningar varje år, och det är otroligt givande att få visa upp Orsa Grönklitt som en mötesplats som kombinerar arbete och nöje på ett unikt sätt."

För Orsa Grönklitt handlar konferenser inte bara om arbete och möten, det handlar också om att uppleva den vackra naturen som omger vår anläggning och njuta av de många aktiviteter som erbjuds.

Cecilia Difs förklarar vidare:

"Vi vill inte bara erbjuda konferenser, utan vi försöker också väcka ett större intresse hos företag att ta med sina anställda på naturnära konferenser. Kombinationen av att utforska den fantastiska naturen omkring Orsa Grönklitt och samtidigt dra nytta av våra moderna möteslokaler och faciliteter är ett perfekt sätt för företag att stärka teamet och öka kreativiteten."

Orsa Grönklitt har en mängd olika konferenslokaler och boendemöjligheter som passar både små och stora företag. Med flera restauranger på plats och ett omfattande utbud av aktiviteter, både sommar och vinter, kan vi skräddarsy konferenser som passar just era behov.

Cecilia uppmanar alla att besöka oss på mässan ”Större Möten & Konferens” idag och ta del av vårt specialerbjudande som inkluderar vårt senaste tillskott för att göra era möten extra minnesvärda.

”Vi ser fram emot att träffa er på Större Möten & Event och diskutera hur vi tillsammans kan skapa en framgångsrik och minnesvärd konferensupplevelse! Vi har många års erfarenhet av att arrangera konferenser och evenemang och är här för att hjälpa er att skapa en minnesvärd upplevelse.” Hälsar Cecilia Difs.

Större Möten & Event
Datum: 2023-11-07
Tid: 13.30-16.45
Plats: Scandic Downtown Camper, Stockholm, Lokal: Roots”