Say cheez med OLW och vinn – Meet N' Greet med the Fooo

Say cheez med OLW och vinn – Meet N' Greet med the Fooo

Nu ger OLW tillsammans med Live Nation dig chansen att vinna en träff med The Fooo Conspiracy och se dem live på deras utsålda konsert på Ericsson Globe den 12 september.

Årets höjdpunkt för alla Foooers närmar sig. The Fooo Conspiracys enda Sverigekonsert och deras största konsert någonsin tar plats på Ericsson Globe den 12 september. OLW presenterar tillsammans med Live Nation en ny tävling. Allt du behöver göra är att dela med dig av ditt leende. - Say cheez och du kan få träffa bandet och gå på konserten!

Tävla så här:

1. Ta en selfie med ditt bästa smile
2. Motivera varför just du ska få träffa Felix, Omar, Oscar och Ogge.
Använd #saycheezwithFooo och @OLWcheez
3. Dela bilden på Instagram senast 4 september.
På @OLWcheez presenterar vi vinnarna den 8:e september

PRISER
1:a – 3:e pris: Träffa The Fooo Conspiracy innan konserten + konsertbiljetter för dig och en vän
4:e pris: Signerad sittsäck
5:e– 10:e pris: OLW cheez produkter och idolbilder på bandet

Kom ihåg att du måste ha ett öppet Instagram-konto för att kunna tävla. Vinnarna utses av en jury på Orkla och meddelas den 8:e september via Instagramkontot @OLWcheez. Resa/logi ingår ej och eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Orkla Confectionery & Snacks Sverige är marknadsledande kex- och snacksleverantör med många av Sveriges mest älskade varumärken så som OLW, cheez doodles, Göteborgs kex, Ballerina, Singoalla, Brago och Utvalda. Med över 600 medarbetare och anläggningar på fyra orter i Sverige erbjuds produkter med hög kvalitet kombinerat med god smak samt alltid inom räckhåll.

Orkla Confectionery & Snacks Sverige ingår i den norska börsnoterade Orkla-koncernen. 2013 hade koncernen en omsättning på 33 miljarder norska kronor.