Möller's Dagliga - omega-3 med A, D och E-vitamin

Möller's Dagliga - omega-3 med A, D och E-vitamin

Möller's Dagliga är en ny produkt som är framtagen för att hålla dig friskare. Sammansättningen av högkoncentrerad omega-3, A- vitamin, D-vitamin och E-vitamin är en unik kombination som håller dig friskare. Möller's Omega-3 bidrar till hjärtat och kärlens hälsa, till hjärnans koncentration och prestation, till rörliga och smidiga leder samt till immunförsvarets naturliga funktion.

Apotekaren Peter Möller började redan 1854 tillverka fiskleverolja eftersom han upptäckte att norrmän som regelbundet åt det var friskare. Nu 150 år senare är Möllers Nordens mest sålda omega-3 och exporteras över hela världen. Idag äter 1,200 000 svenskar dagligen omega-3 kosttillskott.

– När vi lanserade Möller's Dagliga ville vi göra det så enkelt så möjligt för våra kunder. Det är svårt att hinna få i sig tillräckligt med fisk i vanlig kost och just därför är det så enkelt att bara ta 2 kapslar för att täcka dagsbehovet av omega-3. Därför satsar vi på möjligheten att abonnera våra kapslar, säger Hanna Wasmuth, som är Sverigechef på Möllers

Det är enkelt att beställa abonnemang på Möller's Daglig. Abonnemanget är utan bindningstid och löper i 3-månadsintervaller. Varje kvartal skickas nya burkar ut direkt i konsumentens brevlåda och månadskostnaden blir enbart 99 kr plus 29 kr frakt per kvartal. Möllers kundservice nås på 0770- 33 00 06 eller på info@mollersomega3.se

Möllers marknadsförs av Axellus AB med säte i Solna. Axellus ingår i Orkla koncernen som är ett av Norges största företag. Vid frågor rörande Möllers vänligen kontakta Hanna Wasmuth Ericson, Country Manager Axellus Direct 08-586 150 30.

Möller's marknadsförs av Axellus AB och är ett av flera kosttillskott och naturläkemedel som Axellus äger. Axellus har varit verksamt i Sverige sedan 2007 och ingår i Norska Orkla. För mer information kontakta Jens Engström, Verkställande Direktör, 08-586 150 00.