ONE Nordic ordnar wifi till Norrköpingsborna

ONE Nordic ordnar wifi till Norrköpingsborna

ONE Nordic fick av Norrköpings kommun uppdraget att installera wifi i några av stadens parker. Norrköping erbjuder därmed en öppen trådlös nätuppkoppling till sina besökare i Folkparken, Vasaparken och Himmelstalund.

- Med en extrem tidspress tog vi fram en vinnande lösning som sex veckor senare var installerad och klar för parkernas besökare att använda. Jag är enormt stolt över mina medarbetare i detta projekt med Göran Andersson i spetsen, som ordnade allt från beställning, installation och styrning till driftsättning, säger Camilla Zahari, serviceområdeschef på ONE Nordic i Norrköping.

- Vi har innovativa och lösningsorienterade medarbetare på ONE Nordic och det är inspirerande att följa de olika projekten som pågår runtom i landet. Här bidrar vi verkligen till ett mervärde för Norrköpings invånare och besökare, säger Jan Bardell, CEO och koncernchef ONE Nordic.

För mer information kontakta Camilla Zahari, serviceområdeschef, tfn 0703-26 81 28.