ONE Nordic är ett Karriärföretag 2015

ONE Nordic är ett Karriärföretag 2015

Jobtip har utsett Karriärföretagen sedan 2011 för att hitta arbetsgivare som kan  erbjuda unika utmaningar och som med sitt genuina engagemang i medarbetarna är  landets främsta arbetsgivare. Tusentals företag granskas och utvärderas utifrån  karriär- och utvecklingsmöjligheter, medarbetarengagemang, internationell  räckvidd, internt och externt employer brand och mycket mer.

ONE Nordic har utsetts till ett av de 100 Karriärföretagen 2015..

Motiveringen:

"I en spännande bransch med hög innovationsgrad sticker ONE Nordic ut med sitt gedigna mångfaldsarbete och stora fokus på den enskilde medarbetaren. Genom aktiva utbildningsinsatser för de anställda har företaget lyckats skapa en kultur där kunskap prioriteras. ONE Nordic har även visat ett tydligt engagemang för att nå en mer jämställd organisation med tydliga satsningar inom området. Som ett resultat av dessa insatser utses ONE Nordic till ett av Sveriges 100 Karriärföretag 2015."

Läs mer om Karriärföretagen 2015.