Omnicom anordnar Media Days Week i Stockholm: Ledande medieföretag samlas för att inspirera och innovera

Nyhet -

Omnicom Media Group Sverige är stolta över att tillkännage lanseringen av deras allra första Omnicom Media Days Week, ett veckolångt evenemang utformat för att inspirera, utmana och stärka samarbetet mellan ledande medieorganisationer och Omnicoms team. Från den 23 till och med den 27 september kommer Omnicoms kontor i Stockholm att fungera som en innovationshub och kreativ energikälla där mediejättar från olika plattformar och branscher samlas för att utforska framtidens mediesamarbeten och driva exceptionella resultat för kunder.

Representanter från några av de mest inflytelserika medieföretagen, som listas nedan, kommer att delta i evenemanget:

Aller Media

Schibsted Sverige

Amazon Ads

Acast

Bauer Media

Viaplay Group

Spotify Advertising

JCDecaux

Ocean Outdoor Sweden

Clear Channel Sweden

Google Sweden

Warner Bros. Discovery

TV4

Filmstaden

Meta Sweden

Snapchat

TikTok for Business

Bonnier News

En vecka av inspiration och utmaningar

Omnicom Media Days Week kommer att erbjuda en unik möjlighet för Omnicoms team att engagera sig direkt med dessa medieledare, fördjupa samarbeten och inspirera till nya, innovativa lösningar. Varje dag kommer att innehålla presentationer och utmaningar som är utformade för att främja öppen dialog, kreativitet och problemlösning kring det ständigt föränderliga medielandskapet.

"På Omnicom tror vi att det bästa arbetet sker när vi ständigt utmanas och inspireras av de runt omkring oss", säger Emanuel Falsen, Chief Growth Officer på Omnicom Sverige. "Genom att samla en så mångsidig grupp av medieledare strävar vi efter att tänja på gränserna, väcka nya idéer och i slutändan leverera mer kraftfullt arbete för våra kunder."

Josefine Bergman

Presskontakt Marketing Manager OMD Sverige +4673-2378119 omd.com Linkedin