O’Learys öppnar ny restaurang i centrala Norrköping

Efterlängtat Eatertainment-koncept öppnar ny restaurang i centrala Norrköping. Förutom en fantastisk takterrass på 500 kvm kommer O’Learys Norrköping erbjuda ett brett utbud av sport, god mat och sociala aktiviteter.

Med etableringen stärker O’Learys sin närvaro i centrala Norrköping. O’Learys i Linden kommer erbjuda en social Boston-inspirerad upplevelse där sporten står i fokus, god mat och dryck, samt mängder av aktiviteter i olika former.

”Vi är väldigt stolta och glada över att stärka O’Learys närvaro i centrala Norrköping. O’Learys i Linden kommer att erbjuda en Boston-inspirerad upplevelse med sporten i fokus, amerikansk mat och en rad sociala aktiviteter. Vi tror att detta kommer bli en inspirerande plats för både vänner, kollegor och familjer att njuta av sport, god mat och dryck, musik och roliga aktiviteter.” – Andreas Myhrman, VD på Social Eatertainment Group.

O’Learys har idag fler än 110 restauranger i 14 länder och ägs av Social Eatertainment Group som planerar för ytterligare expansion de kommande åren.

”Vi är oerhört glada över att O’Learys väljer att satsa på Norrköping tillsammans med oss, säger Christian Claesson, regionchef Öst på Lundbergs Fastigheter. Med O’Learys får vi ett mycket omtyckt koncept som bidrar till att lyfta upplevelsen av Innerstan ytterligare ett par steg. Det här är verkligen en glad nyhet för Norrköping, avslutar Christian”.

För mer information, kontakta gärna:

Emma Hellstadius,
Chief Commercial Officer.
emma.hellstadius@socialeatertainmentgroup.se

O'Learys är en svensk franchisekedja som grundades 1988 i Göteborg, Sverige, och drivs av Social Eatertainment Group. Idag har O’Learys fler än 110 enheter över hela världen. O'Learys erbjuder en fullständig eatertainment-upplevelse med en kombination av sport, sociala spel och aktiviteter och amerikanskinspirerad mat i välkomnande miljö. Social Eatertainment Group äger även Harrys och Sing Sing Karaoke och har totalt över 140 enheter över hela världen.
För mer information besök oss www.olearystrademark.com eller www.socialeatertainmentgroup.com.

Lundbergs Fastigheter grundades 1944 och har vuxit till en av Sveriges stora privata fastighetsägare, med närmare 180 medarbetare. I dag finns vi i 10 städer och har tre affärsområden: bostad, kontor och handels- och mötesplatser. Lundbergs Fastigheter är ett helägt dotterbolag till det börsnoterade L E Lundbergföretagen AB.